SPECIAL SALES! UP TO 70% OFF SOME OF THE HOTTEST R/C TOYS mebeeme -

Back To The Stoneage!

En tidig och kall vintermorgon sitter Gorra och hennes man vid den välstaplade brasan och försöker få en eld att härja. Deras dotter Ubba-stina är inte där och Gorras man försöker få det att brinna, men till slut får Gorra ta det i sina egna händer och får igång elden på ett kick...
 





Japp, vi har än en gång filmat en liten snutt på det som ska bli PG nästa "masterpiece". Sitter just nu i skolan och gäspar. Fick just färdig gjord min uppgift i modersmål så jag fick sluta tidigare! Det som fortfarande återstår är att ta fram min musikaliska sida och våldgästa musik lektion med buller och sång ;)





Det här är jag om några år! ;)

Kommentarer

Här skrivs din Värdefulla åskit:


Vad du kallas:
Ska jag minnas dej?

E-postadressen ser bara jag:

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0