SPECIAL SALES! UP TO 70% OFF SOME OF THE HOTTEST R/C TOYS mebeeme -

Fear Factor!

Har sett äckligaste saken jag har någonsinn sett just! Programmet Fear Factor som är ett amerikanskt program och det är precis som namnet att dom gör saker som folk är rädda för, deras mardrömmar!

Först skulle de dyka in i en buss som är under vatten och rädda 4 "dummies", alltså dockor. Andra ronden var att de skulle söka i kohjärnor efter brickor... de fick bara använda munnen... Sist i finalen skulle de gå högt ovanför marken och riva lös lappar från en "ställning".
.
Den som vinner får 50, 000 Dollar! Hittade inget klipp från programmet jag såg, men sätter in en annan video från Fear factor ;)
Jag tycker att hon är sjukt modig! Jag skulle aldrig klara av det där...

Kommentarer

Här skrivs din Värdefulla åskit:


Vad du kallas:
Ska jag minnas dej?

E-postadressen ser bara jag:

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0