SPECIAL SALES! UP TO 70% OFF SOME OF THE HOTTEST R/C TOYS mebeeme -

Filosofier!

Sitter hemma och grubblar över saker man inte ska ens behöva fundera på. Funderar vad som skulle kunna vara roligt och direkt ploppar en kaffekopp upp i huvudet... Random ? Lite kanske...
Får se om de blir kaffe eller ej, men väntar på svar från Margot och funderar vad hon gör när hon inte svarar... Har fortfarande ingen bil pga att lumilyhty (lotteri med bil som högsta vinst) inte vill att jag ska få en på direkten. Skulle inte vara helt fel med en full tankad bil nu...
Jag ber om ursäkt för att ni får läsa om mina filosofier så ja tänker gå och avnjuta en kaffekopp.
Kaffe!

Kommentarer

Här skrivs din Värdefulla åskit:


Vad du kallas:
Ska jag minnas dej?

E-postadressen ser bara jag:

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0