SPECIAL SALES! UP TO 70% OFF SOME OF THE HOTTEST R/C TOYS mebeeme -

Skol Kul!

Har slutat för dagen! Äntligen helg!

Nu inväntar jag svar av min moder om hon kan hämta mej eller ej... Det är väldigt givande med den andra håltimmen för dagen. Funderar starkt på att lägga min värdefula tid till studier, men kanske som ni har märkt har jag redan hunnit fara till min blogg och det betyder studiefri tid :thumbup:



Nu blir det att se vad helgen har att erbjuda... har en dubbel dejter inplanerad och ska troligtvis dejta en till som jag alltid dejtar med om jag inte är på dejt med någon annan ;)

BildBombVarning!

Har redigerat bilden själv lite



Tycker att denna var vacker

Tyckte denna var cool... och lite speciell...

Kommentarer

Här skrivs din Värdefulla åskit:


Vad du kallas:
Ska jag minnas dej?

E-postadressen ser bara jag:

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0