SPECIAL SALES! UP TO 70% OFF SOME OF THE HOTTEST R/C TOYS mebeeme -

Förlåt, men...

Här kommer ett otroligt tråkigt inlägg... Ursäkta i förväg, jag vill helst inte skriva det, men jag vet inte om jag har något val. Någon måste nångon få reda på det. Jag vet inte vad som händer efter detta och om personerna det handlar om kommer att ta illa upp, men det känns bara som om jag måste få lätta på mitt hjärta och inte gå omkring och bära på denna tunga börda hur länge som helst... Jag måste säga en sak...
.
.
.
.
.
.
.
Jag gillar tonfisk!

Kommentarer
Postat av: Margot

alltså nej. ja klarar int av dehär. jag tänkte fråga dej ifall vi sku göra nånting nästa helg, men när jag läste detta så insåg jag att det inte kommer funka. kan inte umgås med tonfiskfans. men ifall du kan undhålla dej från att ta med en burk och mumsa på, så kanske det funkar iallafall, vad tror du? och i värsta fall så programmerar jag in 112 först på min phonelist. so, what do u think?

2011-01-18 @ 13:16:57
URL: http://whosaysicaantbefree.blogg.se/

Här skrivs din Värdefulla åskit:


Vad du kallas:
Ska jag minnas dej?

E-postadressen ser bara jag:

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0